På söndag gäller det.....

yes, på söndag körar vi bakom Charlotte Perrelli. Idag var sista repet förutom på självaste söndagen då vill säga.
Kom hem för en kort stund sedan. Jag tror vi kommer fixa våra oh:anden, ah:anden & våra textrader bra dock är de lite nervositet i luften de kunde man märka hos många! Det är inte dom lättaste av låtar kan jag ju lova.

Gabriella håller på att få ännu en kindtand, snälla du där uppe GE UPP! En paus tack!
Allt går i ett, hela tiden. Allt är för mycket just nu men de släpper väl snart HOPPAS jag innerligt.

Imorgon: Skulle tränat men de blir uppskjutet tills på fredag då jag inte har en aning om hur natten kommer se ut med Lillan + om hon skulle få feber när hon är på dagis vill jag kunna komma så fort som möjligt.
Nu har hon "bara" ont av de & ingen feber men man vet aldrig. Men pianolektion blir de iaf på eftermiddagen & ett besök av vännen Peter en kopp kaffe & tjöta litegrann VAR LÄNGESEN! En del pyssel här hemma & sen BORDE JAG prioritera att vila....först och främst men jag är kass på de.... VÄRDELÖS!

Fredag: SMOCKAD

Lördag: SMOCKAD

Söndag: KONSERT MED KÖREN! :)

Fan va botten jag känner mej.... uscha... hatar den känslan....
Ne, nu ger jag upp! LÅT MIG VA, JAG BITS HÅRT!

//Morsan som e sliten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback