Snart hämta Lillan....

Yes, snart ska Lillan hämtas sen möte. Såg klart filmen "Killers" nu på förmiddagen den var faktiskt kul. Haha....

Satte upp Lillans hår som jag brukar sätta upp mitt i morse dvs en stor tofs & oj, va lika vi blev! Haha, superkul!
Tack för tipset om att byta frisyr ibland på henne, hennes fina hår får ju INTE bli förstört! Men hon passar riktigt bra i en tofs faktiskt. Sötnosen <3

Nu lyssnar jag på;
" When the children cry - White Lion "
Det lutar ju ändå åt att det blir en av låtarna jag framför den 28dec. vi får se.

I övrigt är de som de är, saknar vännen som är utomlands JÄTTEMYCKET.....
Men denne återkommer ju, men jag är nojig av mej de kan jag inte hjälpa.

Fasiken va sugen jag är på att åka iväg till "mitt place" = LONDON, de vore sanslöst kul, jag älskar London.
Den älskade staden som aldrig sover - som jag ungefär då kanske därför vi matchar varann så bra.

Ne, nu måste jag kasta upp mitt hår som slänger åt alla håll & kanter och sen sticka till dagis.
Puss & Kram
// En sliten morsa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback