Snubben är ju helt MAKALÖS!

Ja, jag sitter här efter att ha dammsugat som en galning trots extrem huvudvärk och lyssnar igenom Jay Smiths audition & sen fredagsfinalerna, helt sanslöst! ÄNTLIGEN en riktigt jäkla storslagen röst som kommer från vårt land tjoohoo.... Här kommer några riktigt goa länkar med just Jay väl värt minutrarna de tar att lyssna på dom!
Bara hans audition var ju STORSLAGEN! Nästa år verkar det som att det är sista året Sverige kör "idol konceptet" & jag har nu fått från några håll att jag MÅSTE söka.... vad ska jag göra? Ska jag våga chansa? Jag är ingen stor talang direkt men vad tycker ni bloggläsare & om, vad ska jag isf sjunga? Och HUR ska jag få mej själv till att se ut som någon med "star quality"? För jag behöver verkligen en makeover & varför inte ta den då liksom?
Helt enkelt jag låter er avgöra om jag ska söka & hur jag ska ändra på min klädstil,hår & smink ha så kul!

Bild på resultatet kommer i Mars/April.... så kör nu stenhårt när ni har chansen!

Här kommer länkarna på Sveriges UNDERBARA nya stjärnskott som kommer kunna gå HUR LÅNGT SOM HELST!

http://www.youtube.com/watch?v=-80iBpexmKQ&feature=related
(Snacka om att få juryn att gå loss, hahaha! Underbar låt för övrigt! Bästa auditonen någonsin!)

http://www.youtube.com/watch?v=wVUVnH5cNsw
(Like a prayer har aldrig varit så bra som i denna verisonen, rock on!)

http://www.youtube.com/watch?v=3Rt5XEzQccs
(Det är så jävla bra att jag får gåshud om och om igen....helt makalöst!)

Nu DUSCHA.....
Puss & Kram
//Morsan som idag fick ner en halv egen låt... tjoooho! Lilltösen som älskar "ussin" (russin) hälsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback