Stämbanden vinkar hej då!

Och sticker.... hur ska det gå idag?! Vakna - fortfarande feber.... & det går ju an men med nästan ingen röst alls sitter nu & häver kaffe! Sen blir de till att häva te, gröna äpplen, halstabletter m.m. så jag kan genomföra det jag tagit mej an! Och det är bara några timmar kvar tills de är dags! Jaja, de går som de går jag ska iaf göra mitt yttersta.

Somna 20min igår kväll på soffan & vakna GENOMSVETTIG och helt disorienterad satt i soffan & bara stirrade och de tog en bra stund innan jag var säker på vart jag var.... riktigt obehagligt. Sen har de inte varit mycket sömn att tala om så känner mej HELT slutkörd.... hatar att känna hur kroppen säckar ihop av utmattning FÖR JAG HAR INTE TID!

Ja, de blir en jäkla massa kaffe nu alltså! Sen är det nog bäst att packa ihop de jag ska ha med mej om knappt 3timmar också annars kommer jag glömma hälften i all stress.
Disken borde diskas dessutom...... men nu gäller det att prioritera rätt!

Så packa ihop sakerna till idag & sen fixa till mej ser ut som ett VRAK!

SÅ ciao!
//Kråkan.....som kraxar vidare.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback