Tagit mej vatten över huvudet?

Jag? Nej, de har väl aldrig hänt.... haha.... jo och nu har jag nog lyckats igen!
Imorgon var de meningen att jag skulle köra två låtar solo vart skriver jag inte ut här då det är mitt lilla privata näste :)  Men jag har ju som sagt varit sjuk nu sen i onsdags och det har satt sej REJÄLT på stämbanden och febern yrar fortfarande runt i kroppen & nu har jag försökt lösa detta lilla dilemma på bästa tänkbara sätt utan att "hoppa av" ja, meningen är alltså att jag ska köra trots halsont & feber. Dock har jag lagt om så där det skulle vara en låt blir det istället "tal" GUD HJÄLP SÅ MIN RÖST HÅLLER DÅ IAF!
Och sen följs de antagligen direkt av en låt & jag har självklart inte tagit någon låt som jag innan sjungt nej nej varför göra de lättare för sej än nödvändigt?! Haha.... jag e TOKIG!
Jag har valt en låt som jag tror nästintill alla har hört men jag KAN INTE DEN för det;
Marie Fredrikssons låt " Tro".... så nu har jag precis fått in texten i skallen, nynnat på den litegrann & min röst spricker DIREKT! Känns inte jättelovande inför imorgon, inte alls men jag måste chansa!
Och därtill hör också att jag & pianisten inte hunnit "gadda" oss samman ALLS vi ses inte förräns imorgon 20min INNAN det är dags! Så det är ju bara att be en stilla bön för att vi har samma "version" av den, annars står jag i skiten!
DVS imorgon kan det gå HUR SOM HELST! Det enda jag vet är att jag kommer ha en schysst "out-fit" haha men den kommer knappast rädda mej om rösten spricker eller pianisten spelar en annan version av låten i fråga men förhoppningsvis kan de ge mej lite självförtroende GUD I HIMMELEN vet att det behövs!
Undra hur många av er som nu kommer kommentera detta med att GUD varit med så mycket i detta inlägget?! Spännande haha....

Kan bespara er den tiden de tar att fråga;

Jag tror på Godhet om du vill kalla det Gud så ja, då tror jag på Gud isf!
Om jag blivit frälst? Nej, de vill jag inte kalla det.
Om jag gått från att vara som vissa kallar de "minidjävulen" till ett "helgon" NJAAA, skulle inte tro det jag är samma tjej nu som innan har bara kommit längre på min väg i livet.....

Så nu kan ni skippa att lägga någon energi på att kommentera GUD och min relation ;) Hahaha.....
Den är nämligen mycket privat haha.... och den "linen" kommer jag få kommentarer för haha.... BE MY GUEST!

Puss & Kram
//Morsan som låter som en kråka..... lill"kråkan" hälsar också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback