Trött så de nästan gör ont...

men positiv ändå! Så de så!

Va iväg på pianolektion idag, det gick över förväntan = UNDERBART!
Handlat,lagat mat,hämtat Lillan & busat med henne mängder, haft framme terapiboken 1timma & jobbat intensivt med den. Spelat synth 45 min ca. Grejat här hemma & sen sett på idol HELT RÄTT att JAY & MINNAH är dom som är vidare till final sen SKA JU BARA JAY vinna så enkelt är de bara men Minnah är superduktig hon också.

Imorgon är de dammsugning, tvätta 7-8maskiner, diska & sen terapiboken en timma vid lämpligt tillfälle.
Kanske en promenad med Lillan i pulkan & sen försöka vila lite... men det är svårt att få tiden att räcka till, det är svårt att räcka till överhuvudtaget.... hur man än gör så känner man sej otillräcklig & oduglig och ändå så gör jag hur mycket som helst & får de att gå runt DET VET JAG! Men ändå..... Och många av er vill nu skriva;
- Ja men så är det att vara förälder och mitt svar är ABSOLUT, MEN det är inte bara det de handlar om utan så mycket mer.... så väldigt mycket mer...

Önska jag kunde lägga huvet på kudden & somna NÄR JAG VILL... men de funkar aldrig & det tar knäcken på mej - långsamt men de bränner ordentligt. Önska jag kunde radera bort de som varit - men det går inte...
Men det viktigaste av allt är följande;

Jag är PÅ VÄG på fler sätt än någonsin just nu..... jag har mål, vilja & tänker inte krokna på vägen!
Falla ner i svackor ibland - ja, så är livet men jag tänker inte ge upp & vetskapen och känslan som de ger att ha bestämt sej.... den är stark & mäktig, rättvis & rätt på alla sätt & vis. Jag är här & jag kommer klara mig!

I slutet av helgen får jag ÄNTLIGEN träffa bästa vännen igen jag längtar HALVT IHJÄL MIG!
Att man kan tycka om någon så mycket, det är nästan lite kusligt men samtidigt helt underbart.

Ne, nu spela på synthen en stund......
Puss & Kram
//Morsan som kämpar så svetten lackar....

Mmm....fick mej helt osökt att tänka på " STATEN & KAPITALET"..... "Men det är inte dom som ror som ror så att svetten lackar....... " Go låt.... gammal klassiker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback