VILKEN HELG.....

Igår stängde jag "dörren" för sista gången till den delen av mitt förflutna, det känns bra men känner i kroppen att det kommer komma som en jävla "smäll" när? Ingen aning.... men den ligger & lurar.... Men nu är nu och det är de enda jag vet & kan hantera. Och NU innebär; Lunch, duscha, tvätta 7-8maskiner (ja inte fler än så denna gången!) dammsuga, diska, iväg på pianolektion + träna sången inför soloframträdandet 28dec. Sen hem och träna alt-stämman inför konserten med Charlotte Perrelli som går av stapeln imorgon! Sen posta julkorten (ja jag vet jag är försenad SKIT!) Handla.... ja det är väl dagen i stort, ingen superkul dag mest stressigt faktiskt men de går! Jag känner mej inte iskall & så länge jag inte gör det är jag nöjd & finner mej i situationen.

Imorgon konsert som sagt uppsamling senast 15.00 uppsjungning, övning & sen börjar kalaset so to speak 19.00 ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA DOCK FÅR BILJETT KÖPAS VIA TICNET SÖK PÅ; Charlotte Perrelli.....

Nu.... duscha
Sen.... Äta
Efter de.... Sortera tvätt....
AND SO ON.....

Puss & Kram
//Tigermorsan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback