Du anonyma....

Du verkar tro dej veta ALLT om mig, du TROR så mycket men vet så lite. Varför vågar du inte skriva ditt namn el. lyfta luren å ringa? Kan du inte stå för det du skriver? Tänker inte lägga nån mer energi ens med att knappa på några tangenter här på bloggen om de du skriver, de du skriver blir bara mer å mer patetiskt & läsarna som följt mej vet de likaväl som jag. Dock kan man ju spåra din ip-adress de vore intressant och skulle faktiskt roa mej, så kanske jag ringer dej hoppas de skulle kännas fint isf.

Idag har vi varit iväg på "späd" & de var väl sådär trevligt jag trodde jag hade blivit frisk men icke som icke nu överansträngde jag mej idag istället för att vila så nu e jag sämre ikväll bläää...men de är säkert bättre imorgon igen....HOPPAS JAG å annars är det ingen "ko på isen" Lillan mår okej och det är de som e viktigt.

Nu ska jag duscha av mej de behövs när inte alvedonen hjälper tillräckligt.....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Sötnosen Bella :)

Kommentarer
Postat av: joppan

Krya på dig...inte lätt att vara febrig när man ska vara mamma och allt som har med det att göra....hoppas du frisknar till snart...

Din lilla Sessa är alldeles bedårande...helt underbart söt....och du verkar vara en toppen mamma...skit i allt negativt folk skriver.....kram joppan

2010-02-16 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback