En liten tur till göteborg blev det idag....

Men först svar på en fråga här i bloggen ang. vilket badhus jag & Lillan besökte igår. Jo, vi besökte sandaredsbadhus och det var superbra där. Man kan köpa billiga badblöjor där på plats kan vara bra att veta :) Smörj in din lilla älskling från topp till tå efter duschen bara.... så hon inte får eksem.

Ja, idag har vi tagit en liten tur till göteborg det var trevligt.
Här sammanfattar jag dagen i några bilder tagna med mobilen e för trött för att skriva mängder...


Haha lilla liten då...så söt....där sitter hon med sina luddiga "nalleskor"...

Lillan åker billigt....tur de!

Jag & Lillan..... :)

Lillan älskar sina dojjor :) Min lilla rock`n roll brud :D

Lite käk ville hon ju ha i göteborg såklart :)

En sprallig tös på väg hem igen....... :)

Nu sover hon äntligen riktigt gott...härligt...
Nu SOFTA så jag orkar med allt som imorgon innebär.... "ASET" går på permis i morgon å är ute tills på söndag....suck.....ångestladdat som fan!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback