FYNDAT!.....

Ja efter tusen om & men följde jag min goa väninna Saras råd ang. att unna mej själv nånting.... ÄNTLIGEN lyckades jag göra de... jag FYNDADE annars hade jag aldrig haft råd....skulle jag säga den sammanlagda summan skulle ni nog knappt ens tro mej! :) Jag fixade ju mitt hår för att jag vill byta stil, sen börja jag sminka mej annorlunda....vilket jag trivs bra med :D Å nu fyndade jag en svart snygg hatt, en lilla scarf & en svart & en lila hårklämma :) Det är början på min "NYA" stil...sen har jag ju min skinnjacka å den ingår definitivt i den "nya stilen" mina höga dojjor som jag bara måste klacka om, jeansen jag har funkar, kjolar har jag börjat fynda de har tagit ett tag men nu har jag 2-3stycken iaf....de hör också till :) Mycket stay-ups m.m.
Nu längtar jag efter att ha råd med en svart jättetajt skinnrock, några riktigt snygga tröjor gärna lila, röda el. svarta å gärna väldigt annorlunda sådana dessutom några snygga toppar gärna med kedjor, märken m.m.
Mina färger e numera : Rött, svart, lila & mörkgrönt :) Å de är skinn, lack, läder, hattar, höga klackar, kedjor m.m. som gäller....kommer ta ett tag att samla på sej...men om några år är min NYA stil KLAR! :)

Här kommer en bild på dagens fynd, total summa = 170kronor! :D


Till mig själv....känns fantastiskt :)

Sen var Peter & Anso här några timmar under melodifestivalen de va nice :)
Däremot e jag jäkligt förbannad på att Sibel inte gick vidare, HELT FEL.... Jöback var helt rätt han skulle vidare....att Pernilla gick vidare är ett skämt sorry men hon e så urtjatad, tröttsam....GÅ I PENSION NÅNGÅNG!

Ne, nu ska jag lägga mej & läsa en bok verklighetsbaserad såklart det är ju sånt jag läser.... den inkluderar också hur i helsike vårt samhälle ser ut..... så mycket vi tror oss veta om sånt vi inte ens har en aning om.... Helt enkelt väldigt intressant....så nu försvinner jag in i bokens värld....
BYE CIAO! :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & "Snabelbella"

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hej söt!!!



Ska bli jättespännande att se lite bilder på dig i "ditt nya jag", och kul att du unnar dig lite till dig själv! BRA!! man behöver de även om de e svårt! Du finns i mina tankar mycket ska du veta!! Hoppas allt e okej!

Kram kram kram

2010-02-28 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback