Gårdagen i bilder hinner inte skriva nu...

MEN ENJOY för jag hade jävligt kul! :D


Ye inte världens bästa bild på mej, mina ögon lyser haha.... Men de är ME AND THE MAN! DVS Jag å Magnus Betner :D

Han signerade direkt efter stand-up showen vilket jag tycker ALLA komiker borde göra! Jag fick en collection dvd signerad fotar den senare idag :D Tjohoooo!

MUMS, ett fint glas rött ÄR JAG VÄRD! :D

Å riktigt god grekisk mat MUMS......Å såhär såg jag ut halvvägs när jag hade fixat mej hahahaa (taget hemma med superkameran)

Å snälla skriv inte MILF då blir jag GALEN! hahaha :) Jag e Malin inget annat!

Puss & Kram
//Mamma Malin som nu ska kasta ihop lillans saker i skötväskan & sen rullar vi ner till "späd"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback