Haft besök....

Av kompisen Sara & hennes söta dotter Isadora, Gabriellas kompis :)
Vi hade jättetrevligt & jag kokade morötter, potatis & palsternacka till dom små som dom åt tillsammans. Mysigt.... Sen tog jag några bilder som jag bara känner att jag MÅSTE dela med mej av så enjoy; Gabriella & hennes "väninna" Isadora in action! ;


Sötnosarna efter maten :)

Gabriella var jätteglad över att ha kompisen Isadora på besök :)

Min sötnos.....mätt & glad :) 8månader blir hon snart...den 29:e :)

Hahaha så söta, SARA vi har världens sötaste töser ju! :D

Haha små töserna hade jättekul :) Som ni ser...... :D

Två glada härliga tjejer :)

Å jag avslutar detta inlägget med en härlig bild på glada Isadora! :)
Tack för en bra dag tjejer! :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Trötta, glada Gabriella......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback