Ja, gårdagen var toppen!

Ja, den va sååå nice :)
Magnus Betners show var GULD, den var superbra. Jag skratta som en galning haha, njöt i fulla drag. Sen autograf, kram & foto ja vad ska man säga? De känns fint. Å JAA han e SEXIG SOM FAN! Hahaa....het som jag vet inte vad! Sen att människan har humor å hjärna också de är ju nästan för bra för att vara sant VARFÖR är han inte singel?!?! Hahaa....mm...en het man det där....

Sen efter de blev de grekisk mat på kära "Oliven" här i Borås maten var super & vinet underbart.
Satt å njöt även där kan jag lova sen en promenad i kylan hem, å tillbaka till mitt "vanliga" liv igen. Somnade ganska omgående å sen väckte Lillan mej mer eller mindre konstant hela natten MEN de går an när man fått lite tid för sej själv. Å mitt humör idag har varit TOPPENBRA & jag har mått mycket bättre än vanligt. Så dom som påstår sej veta att de inte spelar nån roll om man har stöttning å hjälp eller ej dom e KORKADE helt vrickade. Man blir en MYCKET BÄTTRE MAMMA om man ibland får lite tid för sej själv de är väl ganska självklart och helt normalt?! Jag har räknat ut att jag har haft med gårdagen endast 3 tillfällen då jag bara kunnat koppla av & göra nåt annat å lilltösen är ändå 7½ månad nu de är på tok för lite jag förstår mej själv när jag ibland känner mej uppgiven, ledsen & förtvivlad. En dröm vore att en dag varannan vecka (eller kväll) kunna göra vad man vill alltså inom rimliga gränser en kväll kanske man väljer att ta en långpromenad själv, gå hem till en kompis å se en film. En annan kanske man går ut å dricker några öl, eller en kväll kanske man går på bio & bara njuter. Jag har fått 3 KVÄLLAR ALLT SOM ALLT..... de är för lite & jag märker på mej själv att jag blir en MYCKET bättre både mamma som jag nyss skrev men också bättre människa i övrigt när jag fått lite tid till BARA mej. Jag lever ju med, för & precis så som Lillan vill ha det jämt 24/7 och så är det att vara mamma att man väljer bort mycket för man älskar sin lilla pärla och jag skulle inte byta henne mot nåt i världen men för min & hennes skull skulle vi tjäna på båda två om jag fick lite tid för mej själv ibland. Även dom på "späd" märkte idag den enorma skillnaden jag har knappt sovit inatt å ändå var jag full av energi, skratta, va glad, Lillan var på strålande humör å allt kändes plötsligt så mycket enklare. Tusen tack mamma för igår! Synd att du bor så långt bort skulle verkligen behöva dej mer men jag är så tacksam för dom två ggr du passat Lillan. Å jag förstår att du har så mycket i ditt egna liv, men tack för igår! :)

Jag känner mej faktiskt stolt över mej själv att jag klarar av allt med Lillan så bra, så mycket bättre än jag någonsin kunde tänka mej innan att jag skulle göra trots att de alltid är mej allt hänger på och jag tar hand om allt själv både när de gäller henne, hemmet & allt runt omkring oss.
Min älskade lilla tös, gud va jag älskar henne.

Tog några bilder idag på "späd" så enjoy!;


Vi tidigt i morse :)

Fundersam liten flicka på "späd"....sötnos....

En glad, vacker, underbar liten tjej....MIN DOTTTTTER!!!! :D:D:D

Söta lilla Liten fick ligga utan byxor på "späd" en stund efter blöjbytet.

Hahaha de flinet ni! :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & "lovely Lella" som nu vill ha lite mer mat...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har haft barnvakt 5 ggr på 9 år,Är mamma till tre barn.

2010-02-11 @ 17:24:03
Postat av: Pelle

Tänk.....

om alla föräldrar kunde vara lika omtänksamma om sina barn som du är om din dotter..

kärleken lyser verkligen både mellan och i raderna i det du skriver.

Vackert!

Om jag känt dig..så had jag gäran hjälpt dig med barnpassning så du kunde fått din egentid..du verkar vara värd det!!

2010-02-11 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback