Jäkla fot.....

Ja, sent igår kväll fick jag plötsligt jätteont i foten å hälsenan.... idag fick jag träffa farbror doktorn & det visade sej vara en rejäl inflammation i foten & hälsenan de gör svinont.....så fick lite tabletter för de men avböjde när dom ville skriva ut starka smärtstillande då jag vet att jag & sådana preparat innan varit "bästisar" men dom har jag "skiljt" mej helt från på alla sätt och vis tacka Gabriella för de! :)
Så då har jag hellre skitont å hoppar på ett ben än att kanske bli beroende igen. Ne, aldrig mer.....

Har precis sett på Melodifestivalens första del & för första gången sedan jag kan minnas gick faktiskt dom fyra HELT klart bästa bidragen vidare! :) Sen var ju Dolph Lundgren fan skitskön när han gjorde sitt nr.... haha jag garva gott åt de kan jag lova :D

Ne, nu ska jag vila lite....blir till att läsa en go bok & ta de lugnt för min fots skull (som jag enligt läkaren inte ska belasta) hahaha säger jag åt de.... hur skulle jag kunna undvika de när jag har en tös på 7månader?!
Men två bilder bjuder jag er på tagna igår & idag på Lillan såklart :)


Lilla liten i myskläder hemma :D

En söt liten skrattande tös..... min älskling......

Puss & Kram
//Mamma Malin som är ett KAOS med ond fot & ett taskigt inre å söta Lillkrabban som mår som en prinsessa förtjänar att må det vill säga superbra :D

Kommentarer
Postat av: tomte73

lika söt som sin mamma. hoppas foten snart är bra. he de mysigt. kraaaaaam

2010-02-06 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback