KAOS I MIN HJÄRNA......

Jävla kriminalvården, helt sanslöst dom har gett mej uppgifter som är HELT ÅT HELVETE..... som gör att läget nu är mer kaos än NÅGONSIN innan men självklart kommer jag lösa det på något sätt men de är tyngre än tyngst...
Dom har sagt fel datum till mej gällande när "aset" i finkan kommer ut å inte med en eller två dagar utan med 3MÅNADER!!!! Dvs han kommer ut precis i början av juni istället för riktigt sent i Augusti. Tänker anmäla dom för tjänstefel för de är de så in i helvete. Så idag har de varit kaos jag hade antagligen inte ens fått reda på detta om jag själv inte hade ringt å kollat allt ytterliggare har väl gjort de kanske 60gånger å plötsligt så ändras allt!!!

Familjeterapeuten ville inte lämna mej själv för jag kollapsade inte så konstigt alla har en punkt när hjärnan å kroppen mer eller mindre lägger ner..... Grät, skaka.... en total kollaps å nu vet jag inte hur jag ska orka hon stannade iaf i nästan 6timmar istället för 2timmar som vanligt. Sen har brorsan å Matti varit här sen ca 17.00 å är fortfarande här. Men de finns en dag i morgon också och hur den går vet jag inte..... fan att ta hand om sej själv nu är egentligen för mycket..... känner mej chockad, frustrerad, förbannad, ledsen, ensam, svag.....

Men morgondagen måste gå å även kommande dag efter de o.s.v. men någon gång faller även de stadigaste av korthus ihop som en ynklig liten hög......

Har inga bilder att dela med mej av idag. Men skriver väl snart igen & kanske har jag då några nya bilder...
Orkar inte med några pussar eller kramar...men ett ciao bjussar jag på.....
//Mamma Malin & Lilla, söta, goa krabban.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt säker på att han kommer att söka upp dig när han kommer ut?

2010-02-03 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback