LÅÅÅÅNNNGGG dag.....

Ja, idag har de känts som att dagen varit 5ggr så lång som vanligt :S
Lillan ville upp tidigt, jag var supertrött..... men de va bara att kasta på SMAJLET & ställa sej och fixa välling :)
Sen efter de var de lek & "vakna med the voice" sen var de dags att diska efter tacokvällen som var igår med Kristin...blev lite disk... hehe... :)
Sen plocka å greja här hemma, leka med " Lilla Liten " MASSA hon var helt sjövild! :) Hon upptäcker nya "klickljud" hela tiden som hon tränar på med munnen tungan svänger åt alla håll & kanter haha....helt galen!
Sen var de dags att betala månadens räkningar PUST, FRUST & stön.... :(
Sen efter de va de bara till att fixa till sej på 5minuter, mata Lillkrabban & sen kom familjeterapeuten. Vi åkte & handlade vilket jag VERKLIGEN behövde. Men de sved i plånboken de gör de ju alltid när man e luspank typ JÄMT... :(  Men fyndade 3 fina bodies till Lillan iaf & ett par byxor :) Måste passa på när man hittar riktigt bra kläder som behövs till ett riktigt bra pris för ibland känns de som att hon ÄTER kläder haha.... hon växer som en häst, sölar ner sej, rullar iväg....ja hon smutsar ner sej mer och mer haha å mer blir de... Å några bodies har hon lyckats "peta" sönder har INGEN ANING OM HUR men hon har lyckats med de iaf hahaha.... tokfia!

Sen efter de var de uppackning av varor & matning av Lillan igen. Sen röjdes det lite till här hemma & sen var de dags å käka, fixa kvällsgröt till henne & sen natta henne. Å med tanke på att jag haft en dag då jag varit extra trött + att jag fortfarande har ont i ryggen & nacken så har de varit en hyfsat kämpig dag.... men den gick! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, läsa lite & sen verkligen försöka sova.... sover sämre å sämre desto mer de närmar sej att "aset" kommer ut..... undrar hur dom kommande månaderna kommer se ut å bli.....

Tack Pelle å Sara för komplimangerna de värmer! Haha :D
Puss & Kram
//Mamma Malin & sötnosen " Lovely Lela" som gärna vill ha - va va = VATTEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback