Lillan rullar fram snabbt som ja jag vet inte vad.....


Idag har jag köpt några blommor till lägenheten, dammsugat, diskat, badat "Lilla liten", plockat & grejat hela dagen. Nu e jag trött som fasiken, ska se på "blåsningen" sen duscha, läsa & sova......

Här kommer tre bilder på Lillan tagna för några timmar sedan hon rullar SNABBT nu.... haha.... Alltså på den första bilden närmast kameran låg hon när jag lämna henne ca 15sekunder sen när jag kom tillbaka låg hon där hon ligger på denna bilden å "läser" telefonkatalogen som hon tagit tag i då den låg på hyllan under soffbordet!


Galenpanna!

Hahaha........

Lilla knäppa sötnos.... :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & "Bollen" Gabriella :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt hon är. Hon kommer nog att ringa mycket:)

Kram mormor/mamma

2010-03-03 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback