Lite bakis.....ganska trött....

Men kvällen/natten var jättekul. Vi superkul att gå ut med snubben man inte sett på 6år! Vi drack, dansa, snacka....ja de va nice helt enkelt. Men jag ångrar den sista shoten helt klart SOM VANLIGT de blir alltid en eller två för mycket!!! Jaja, nu ska jag ge krabban lunch.
Skickar en extra kram till "AnnaPanna" ; de löser sej, jobb kommer! :)

Här två pics (ganska usla sådana) men ändå...tagna precis innan jag stormade ut i snön :)


Ja, jag brukar inte plattånga håret men kul med lite omväxling :)

Kaxig "bitch" ;)

Nu mat till lilla krabban!
Pöss

Kommentarer
Postat av: tomte73

skickar en vinterkram till en söt o go mamma som du e. kraaaaaaaam

2010-02-21 @ 20:00:43
Postat av: sara och isadora

Malin du är ju sviiiiinsnygg!!! Hotmama!

Postat av: Pelle

Håller definitivt med Sara... Du ÄR en Hotmama....

Väldigt vacker!!!

Pelle

2010-02-26 @ 17:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback