Precis diskat klart.....

Ja, har precis diskat klart & kokat å diskat alla flaskorna,napparna & bitringarna så nu e allt rent. Ska även rengöra Lillans leksaker lite senare. Här är det ensamt som vanligt :(
Febern har lagt sej nu tror jag iaf, hade feber i morse men nu känns de bättre igen tur de.
Lillan har tagit sej en liten tupplur efter att ha varit uppe många timmar, men jag vet att den alltid är väldigt kort så kastade i mej några kakor (hälsosamma jag, haha) och när hon vaknar ska hon få vara med & dammsuga. Ja, hon måste verkligen få vara MED för annars skriker hon å blir galen på mej & gråter å får hysteriska utbrott som tar en evighet att lugna.... Men dammsugning, sen blir de lunch vid 15.00 för Lillan idag senare än vanligt men allt har blivit lite koko idag då hon fick ett mellanmål också vilket hon inte alltid brukar få så lunchen, snarare middagen blir vid tre istället men de funkar ju bra de också :) Sen efter de ska jag bada min lilla fisflicka, borsta hennes hår & ge henne babymassage med den goa bodylotionen......Hon får spa-behandlingar nästintill hahahahaha :D Men hon gillar de å gillar hon de så gillar jag de också :)

Sen borde jag försöka fixa käk till mej själv efter de... men får se hur de blir med de lilldonnan bestämmer ju....hoppas hon e lugn en stund då så jag iaf kan kasta ihop lite snabbmakaroner & köttbullar eller nånting.
Sen blir de ju till att se på Melodifestivalen ikväll när hon somnat vid 20.00, andra deltävlingen...känns som ett måste att se på :) Sen tänkte jag läsa ikväll, ligga en stund vid datorn...kanske baka lite.... mm...vi får se :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla krabban :)

Kommentarer
Postat av: Pelle



Kommer på mig själv med att hamna här inne hos dig allt som oftast...

kul att läsa..men samtidigt rätt mysigt att mer eller mindre få vara med om dina bravader med lillan :)

Önskar dig en sön kväll..o hoppas att du får lite lugn o ro...

2010-02-13 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback