Simone...

yes där kan man säkert hitta "några" av alla dessa brottslingar men LÅNGT ifrån eller ens i närheten av alla eller ens många de vet jag då jag sökt på flera dömda där grova brottslingar.
www.kriminellt.se kan man hitta några på men jag menar inte en sida som har med "några" jag menar en sida som har med ALLA, precis ALLA som e dömda för dessa typer av brott. Nåt som en myndighet borde sköta med att lägga upp med info å bild.
Men de är väl sorgligt nog de närmaste vi kommer detta....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Sötnosen.....

Kommentarer
Postat av: Leffe

Bästa sidan som funnits i Sverige var "scumwatchers", men den togs bort, sen uppstod den igen på andra servrar,,, sen togs den bort igen... svenska myndigheter ansträngde sig som fan för att stoppa den och det är fan en skam att de gjorde det...

2010-02-09 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback