Smärtpåverkad som fan........

Tack Annica för tipset...mc-gäng e väl inte lika "intressant" tycker jag väl inte men ska ge de en chans iaf :)

Har haft en HEMSK morgon..... en kompis till mej fick sticka snabbt från jobbet för att komma och hjälpa mej hämta ut medicin då jag varit mer eller mindre helt invalid idag....fick krypa ut med Lillan till vardagsrummet när hon vakna :S Kunde inte bära henne knappt alls.... Men nu har jag smärtstillande å anti inflammatoriskt i kroppen så nu överlever jag en stund till.... :S
Tack älskade vännen Peter för hjälpen, du e guld! Å tack Peter & Anso för hjälpen att åka tillbaka till sjukan igår å för att ni satt med mej.....helt ovärderligt! Vad skulle jag gjort utan er?!

Inget "späd" känns surt... men  men.... på torsdag kommer vi FÖRHOPPNINGSVIS åter!
Lillan somna precis nu så ska lägga mej med värmedynan jag fick låna av Peter & Anso å försöka vila lite....hoppas hon sover en lite  längre stund, inte troligt men de vore passande som sjutton.

Puss & Kram
//Mamma Invalido å Lillkrabban....som e allt annat än invalid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback