"Späd", tandborstning å diskning med Lillan....

Ja idag har de varit en kass dag tills när vi kom hem & jag borstade Lillans tand superkul :)
Å sen satt hon med i stolen när jag diska vilket hon tyckte var väldigt kul jag gav henne massa plastslevar att leka med å hon var mycket road :D
Men fram tills dess har dagen varit kaos å skit, "späd" var kass för första gången egentligen, riktigt kass...
Jag mådde dåligt å var trött för att Lillan har väckt mej flera ggr i natt antagligen har hon de dom kallar "nattskrik"...ska de inte räcka med att ungen haft kolik å att tänderna e hopplösa?!?! SUCK.....

Sen ville hon ändå upp 05.00, suck suck suck jag var så jävla trött men de är ju bara upp å hoppa som en sill!
Hon har varit grinig hela dagen men sen när vi kom hem så ändrades allt totalt å plötsligt var hon glad!
Hon verkar trivas bäst hemma med mej.... men de blir väl så de är tryggt & mysigt å de hon känner till bäst & mest.

Tog några bilder för en kort stund sedan när hon satt å lekte med slevarna lägger upp dem i slutet av detta inlägget.....
De går en helt underbar tjej med sin lilla dotter på "späd" skriver inte ut några namn så vi kallar henne "C" hon e 5ÅR yngre än mej men så klok, lugn & härlig. Henne gillar ja skarpt.... :)
Fyndade även en söt klänning & en urgullig body till Lillan på åhlens hade rabattkuponger där m.m. så de blev inte alls dyrt en superfin klänning & en superfin body som hon kan ha i 2-3månader till minst för 128kr... de e schysst!
Men nu är jag kyrkråtta men de får gå ändå..... Lillan NO1 :D




Vaddå söt? Helt jäkla bedårande synd att jag inte spela in allt snack hon höll på med de lät helt lattjo " Jajajaja, mmm.....dabadabdabdbad....mm....maaaaa   maaa......yeejajajayeejajjaa "

Hahahaa....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Krabban som snart ska äta lite gröt...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud hon är söt som en sockertopp:)

Kram mamma/mormor

2010-02-02 @ 12:49:30
Postat av: veronika

Måste bara säga att din Gabriella är helt underbart söt!

/veronika (lillans kusin)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback