Vågar du skriva vem du är?

Intressant..... någon som SÅKLART inte vågar skriva ut sitt namn har skrivit kommentaren "man mår som man förtjänar"......jag e bara intresserad av att se om den människan har ryggrad nog att skriva ut sitt namn, så du som e så kaxig e du lika kaxig öga mot öga? Eller är du en av dem som gömmer sej bakom en skärm å där e kaxig å stor i orden men sedan i IRL VÄLDIGT liten på jorden? Jag gissar på att de är en av mina "vackra" släktingar..... SÅ nu får vi se kan du stå för det? Ut med ditt namn eller sänd mej ett sms om du tycker de känns "skämmigt" att skriva ut ditt namn här......

Å sen SNÄLLA om jag nu "mår som jag förtjänar" kan du inte då skriva ut vad jag förtjänar å FRAMFÖRALLT varför?! Men vet du vad...de tror jag inte du kan... du är bara en av dom patetiska människorna som hackar på mej men inte vet NÅT om min verklighet... en av dom som stöttar pedos & idioter mer än en singelmamma....för usch vilken skam en ensamstående mamma...eller hur?!
Har bara en sak att säga jag e SÅ STOLT ÖVER ATT JAG INTE LIKNAR DEN SIDAN AV MIN SLÄKT PÅ NÅT SÄTT!
Då hade jag varit ett djur utan ryggrad, hjärna, hjärta och intelligens å gud vad sorgligt de vore, hoppa på nån av dom svagare istället, för att ens försöka trycka ner mej är BARA pinsamt å tro mej allt kommer åter så att säga, allt får man någon gång äta upp........ inget hot bara ett fint, vackert litet löfte....

Men om du nu har LITE ryggrad iaf så skriv ut ditt namn här på bloggen......

Å ni andra som stöttar, uppmuntrar & ger tips å råd tusen tack till er!
Puss & Kram
//Mamma Malin på egna, starka ben....med en VÄLMÅENDE dotter......

Kommentarer
Postat av: sara

Malin, skit i dom idioterna, dom vet ingenting! Dom har inget värdigt liv utan måste trycka ner andra för att må bättre i sig själva. Sorgligt med sådanna stackars patetiska människor.

Jättelätt för människor att vara elaka anonymt men sen när det väl kommer till kritan (eller öga mot öga) står dom där så små, så små och vågar inte säga ett knyst för dom vet att du skulle knäcka dom på 3 sekunder.

Vi hejjar på dig! Hoppas verkligen du blir bättre snart. Styrkekramar från mig och snuttis<3

Postat av: Carina

Varför tror du att din släkt är dig hack i häl hele tiden?

2010-02-13 @ 19:22:30
Postat av: Inte nån släkting

Du menar alltså att du inte hört ordspråket "What goes around comes around"



Alla får Vi det Vi förtjänar sooner of later.

Om du slutar va en martyr och slutar känna dig attackerad hela tiden så kanske du mår bättre.

2010-02-14 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback