Bakat 4 sorters muffins inför kalaset imorgon.....

Björnbärs, blåbärs, vanilj & självklart chokladmuffins smaskens :)
Ja senare idag (fredag) stort kalas under hela dagen för Lillan med start 11.00 innan de måste jag hinna dammsuga, diska, handla, göra jordgubbstårtor, dekorera m.m. m.m. m.m.
Fullt ös helt enkelt... som vanligt fast 10grejer till ungefär....

Tränade stenhårt 2,5timma idag bröst, tricar, mage & lite slag var underbart & min spänningshuvudvärk la sej efter en liten stunds träning. SKÖNT minst sagt! :D

Ne, imorgon stort kalas för min lilla älskling de sista riktigt stora kalaset..... köpte några paket till Lillan igår (torsdag) blev ett par jättesnygga jeans som hon kan ha på dagis å vara en riktig tuffing, 3 par supersöta trosor, en jättegosig drake (gosedjur) & en rolig boll som hon kommer älska! Hon älskar bollar.... :)
Å sen lär det ju bli en del paket imorgon också....kul för Lillan :D

Ne, nu ska jag försöka ta hand om mej själv litegrann iaf...kvällarna/nätterna är jobbiga men men jag "rullar" vidare SÅKLART... :)

Antagligen blir de liseberg på lördag FAN va kul! :D
Puss & Kram
//STARKA mamma Malin & "Stora" flickan som ska firas om några timmar IGEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback