Imorgon bröst, tricar, mage & lite "slagsmål" såklart!

Ja imorgon är de träning igen ska bli jäkligt skönt, kan knappt vänta.
Har en jobbig natt men har stöd här iaf TACKA GUD för det!
Köpte remar i tisdags också kändes gött att ha de sen är de dax att satsa på "nattprotein" också snart....

Har faktiskt inte mer att tillägga just nu jo förresten du som kallar dej " P " som har kommenterat:

Bilder på framstegen kommer komma inom sinom tid dock tycker jag inte att en fet kamera när man posar/tränar stenhårt passar in så bra när man kämpar å sliter då vill jag fokusera ordentligt på det jag gör.
Men för din skull ska jag framöver håva med mej kameran ner.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Den "stora" flickan :)

Kommentarer
Postat av: P

haha menade inte att du behövde ta med kameran till gymmet och göra en session ;) Är bara så imponerad över dina resultat på så kort tid så man blir ju lite nyfiken på hur det går så ser fram emot bilderna :)

2010-07-08 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback