Mensen går upp i äggstockarna....

ja, istället för ut den "vanliga vägen" därav den enorma smärtan jag nu legat inne för flera dagar för, för TREDJE GÅNGEN! Nu är det bara att käka dom där jävla "moffe" tabl. några dagar till och sen hopps att det inte upprepar sej igen. Isf kommer jag få äta starka mediciner i 6veckor som tar bort mensen helt för ett bra tag framöver. Sen lyckades dom med att vara så jävla ohygienska på lasarettet att min högerarm är helt infekterad av nålen som fick sitta i för länge därför får jag nu smörja dej 4ggr per dag och ha en jäkla uppsikt över det så de inte blir värre gör ont från axeln å ut i fingrarna har därför svårt med motoriken när jag nu skriver tar jättelång tid å får rätta alla fel hela tiden. En rejäl inflammation e varmt, bultar & svullet som sjutton.

Tränade stenhårt i torsdags å även i lördags.....nu blev de ju automatiskt en pausvecka.....

Kan inte skriva mer nu blir fel hela tiden p.g.a. den jävla armen.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Krabban...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback