Några "trappsteg" föll jag ner...

helt klart...å nu står jag & tittar uppåt mot där jag för en månad sedan var...många trappsteg högre upp.... vägen dit känns omöjlig. MEN de kommer att gå, imorgon startar jag om igen.
De kommer bli med smååå bebissteg i början men jag VET p.g.a. min envishet & styrka att jag kommer nå dit igen och sen fortsätta klättra.

Snart börjar Lillan på dagis...inskolning ska bli så kul.... Nu ska jag se ett avsnitt av South park de e ju såå kul! :)
Sen ska jag sova....möte imorgon.

Ville bara skriva så ni vet att jag kämpar vidare....
puss & Kramar
//Nyduschad & fräsch MAMMA Malin & Den "stora" tjejen hälsar att nu kan hon några ord + gå 5-6 steg helt själv :)

Kommentarer
Postat av: A

Vad ska du hitta på när lillan börjar på dagis? Har du jobb på gång eller ska du börja plugga?

2010-07-19 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback