Om en halvtimma...

iväg & köpa presenter till Lillan & sen TRÄNA bröstet, tricarna & magen idag....slå några slag också OF COURSE :)
Har huvudvärk dock :( Inge vidare antagligen spänningshuvudvärk för att jag har så mycket att göra & tänka på hela tiden men är det de så kommer de nog bli bättre i.o.m. att jag går & tränar... Mötts utanför gymet Markus... Ska försöka öka litegrann på bröstet idag IGEN :)

Förresten kan jag bjussa på en bild från träningen i tisdags tagen när vi var klara & jag var TRÖTT....
Enjoy;


JAG ÄLSKAR MIN TRÄNING & i slutet av augusti när Lillan e inskolad på dagis å allt sånt e klart kommer jag kunna öka från 2-3pass i veckan till 5-6pass i veckan! Jag längtar såååå mycket!
Då kommer jag ha 3-4gym pass i veckan & 1-2 MMA pass dessutom :)
De kommer bli så jäkla bra..... Man måste vara optimistisk & är det något jag verkligen VILL & brinner för så är det min träning & de facto JAG SKA TÄVLA! :D

Ne, nu dax att greja lite sen lämna lgh.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den "stora" flickan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man tävla,,,, ska man vinna!

2010-07-06 @ 01:45:35
Postat av: Anonym

är det någon som vinner är det Malin!!

2010-07-09 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback