Sista 1-års kalaset ägde rum IDAG....

i TRE omgångar med start 11.00 & sen hade alla gått 20.00. Dvs tårtor som skulle göras, service & mycket prat & skratt. Lillan fick massa fina paketer. B.la. ett COOLT hårdrocksset från Mattis syster Johanna de setet ska hon få bära första dagen till dagis i början av augusti coolingen anländer på dagis helt enkelt :D
Tack ni som kom för dom fina paketerna till Gabriella & framförallt för att ni just KOM & grattade Lillan de betyder guld för mej! Hon fick böcker, kläder, en jätterolig snurrande/låtande boll, "simgrejer" m.m.
Själv har jag slitit som ett djur hela dagen tills NU. Så nu ska jag ge mej själv lite välbehövlig vila & njuta av att jag gjorde Lillans födelsedagsvecka SUPERBRA trots allt! :) Här kommer dagen i bilder;


Paketöppning....på morgonkvisten.... :)

4 sorters hembakta muffins alla goda men mina favvosar är nog ändå...mm...ne jag vet inte... dom e goda allihopa :D

Gabriella som ni ser ÄLSKAR mammas muffins :D Här jämter kompisen Ellicka & min goda vän Markus.... Ellicka är alltså Markus dotter som är lite drygt 1år äldre än Gabriella :)

Jag, Markus, Ellicka & Gabriella i sin fina klänning som hon fick av Markus :)

Sen var de såpbubble"krig" hahaha :)

Lillan tog idag 2-3 steg helt själv utan att hålla i sej när som helst går hon! :)

Lillan äter tårta för 3:e gången denna veckan HON ÄLSKAR DE :)

Peters flickvän Anso ger Gabriella paketer...... :D

Lillan öppnar ännu flera paket ;D

Min vackra dotter.....Älskar dig mitt hjärta! :)

Å det var det sista av många goda jordgubbstårtor som denna mamman gör på LÄNGE! :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & Den stora flickan....

p.s. på söndag blir de liseberg FAAAAAAAN va kul vi kommer ha! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut som lill-tjejen blivit ordentligt firad :). Kramar till er båda från oss

Postat av: Fredrik

Vad stor hon har blivit! =)

Kram Kram

2010-07-09 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback