Till Anonym....

börja du med att t.ex. smsa/ringa och visa att du bryr dej om henne. Å om det är viktigt för dej så kom ner & träffa henne om så bara över en dag hon har ingen aning om vem du är & jag har varken råd eller tid att åka upp nu & inte heller lust när du inte visat nåt intresse för henne alls. För isf skulle jag åka upp för HENNES skull & då krävs det att de visas engagemang först & främst! Så bollen ligger hos dig.....

Nu ska jag käka några kycklingklubbor, gårdagens pass på gymet va GRYMT bra! :) Ökade lite till kändes UNDERBART! Sen idag har de varit ett möte som varade i ca. 5timmar....b.la.

Ne, nu käka..... se en film & sen hoppas på att jag kan somna.
Puss & Kram
//Starka Mamma Malin & Yrvädret som springer runt i lägenheten som en tok!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad konstigt att man struntar i sitt eget barn. Verkar helt sjukt i mina ögon.

2010-08-01 @ 15:36:22
Postat av: Tagemelissa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback