UNDERBART PASS.....

Stenhårt pass idag ryggen, bicarna & magen fick verkligen "bekänna färg" ökade litegrann igen nu med vikterna ligger nu sååå nära 100% av mina egna kroppsvikt....dvs i närheten av 47kg :)
Det är INTE dåligt efter endast lite drygt 2månaders träning 2-3pass i veckan!

Idag körde vi ett mördarpass på ryggen, bicarna å magen & sen slogs jag litegrann också skönt som sjutton!
Var dränkt i svett efteråt & fick ta mej en proteinshake direkt den behövdes kan jag lova.
Nästan träningstillfälle är på torsdag då är det bröst, tricar & mage som gäller å lite slag såklart.
Sen lördag axlar & ben....å lite slagsmål :) Så blir tre pass denna veckan känns BRA! :)

Lillan utvecklas i ett extremt tempo och jag är SÅÅÅ stolt över henne...min söta flicka.

Ne, nu ska jag vara social!
Puss & Kram
//Starka Mamma Malin & Den "stora" flickan :D

Kommentarer
Postat av: P

Shit inte illa, när får vi se bilder på framstegen? :)

2010-07-08 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback