Å dagarna rullar på....

det är inte de lättaste MEN det går mot alla odds VI klarar detta också.
Har bilder från Lillans 1-års dag som jag vill uppdatera er med från när vi var i djurparken, som hon älskade så det KOMMER bli fler besök där under sommaren kan jag lova. Senare idag (torsdag) blir de städning, bakning, måste handla, diska, TRÄNA m.m. det mesta inför kalaset som är på fredag för Lillan. Då hennes vänner & mina vänner kommer :)
Här kommer lite bilder från Lillans 1-års dag den 29 Juni, enjoy;


Mathias hade införskaffat flera roliga paket :) Så nu e vi en liten orkester här hemma hahaa :)

Hunden hon fick ÄLSKAR hon.....så nu har tösen en hund :D

Jag & Gabriella på "vårt" zoo..... HON ÄLSKADE att titta på alla djuren!

Yeah vi ROCKAR :) Gabriella är en prima ballerina :D

Vi klappar getterna :)

Mathias var med & firade Lillan på ett års dagen... :)

Sen drack hon en smoothie HON ÄLSKADE DET OCKSÅ :D

Så...det var iaf en liten uppdatering.....
Ska bli skönt att träna imorgon ses på stan Markus..... :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den stora flickan med en kindtand på väg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback