Ändrade planer....

Ja, jag & Sara skulle ju ut och "riva ner göteborg" ikväll/natt egentligen men stackars Sara fick strul med barnvakten så de blir ingenting PEST! Men men....vi tar det en annan dag SARA! :D

Å därför har planerna kastats om men de kan nog bli hyfsat ändå HOPPAS JAG. De blir jag & några vänner som har hemmaparty hos en vän. Blir nog mycket ful musik, en del playstation hehe....
Hoppas de blir kul iaf.

Igår gick jag upp till kype när de kändes jobbigt mötte upp Markus, Peter & Anso innan och väl däruppe så flög jag i vattnet! Underbart, fortfarande kallt men så skönt! :)

Ne, nu ska jag in i duschen och sen ut å njuta av en härlig SOLIG dag :D
Puss & Kram
//Mamma Malin å krabbisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback