Bebis på tv:n.....

Ja "Vakna med the voice" är på som vanligt helt enkelt. Katrin Zytomierska har med sej sin lilla pojk på 2veckor & 2dagar. De känns som det var så längesedan Gabriella var så liten men egentligen var de ju SÅÅÅ nyligen....

" Detta skrevs för MÅNGA dagar sedan har inte hunnit skriva klart/kastat upp de här bara "

Nu är det alltså tisdag, jag har legat på sjukan från torsdag efm tills igår mitt på dagen. Buksmärtorna igen, antingen endometrios eller menstruation som går INÅT i buken.....märkligt men men INGET fastställdes utan det är antingen eller men INGEN TOG REDA PÅ HELT VARFÖR...mycket konstigt.
Fick morfinsprutor i magen var 3-4 timma men ingen tar reda på varför smärtorna var så kraftiga, sjukvården är LÄSKIG. Mathias fick rycka in & ta hand om Gabriella vilket gick jättebra som känner ju varann mer än väl. Markus var på sjukan mestadels med mej, fan va rädd jag var till & från, blää.....hatar sjukhus.

Idag har Markus passat Lillan en stund också då jag var iväg & träffa nåt man kan kalla " en samtalskontakt " som nu går på semester 4,5vecka!!! Någon som hjälpt mej MER ÄN NÅGON ANNAN att bära på den "skiten" jag varit med om. Känns hemskt...jag grät mängder. Jag ska också planera en "tillställning" en mycket sorglig å vidrig sådan men nödvändig om precis vad/varför tänker jag inte här skriva ut då det är på tok för personligt och smärtsamt men den kommer iaf bli av någon gång efter att han kommit tillbaka från semestern. Lämnade även idag ifrån mej en symbolisk grej från "detta" det gjorde fruktansvärt ont och jag grät länge innan jag hade hjärta till det men tillslut gick de & med den symboliska saken så lättade även lite ångest.... förlåt..... men inga förlåt i världen räddar "det", inga förlåt i världen ändrar på det som har hänt. Men FÖRLÅT upprepades i mitt huvud om & om igen tills det ekade men då "fångade" han upp mej igen i all förtvivlan.

Nu blir jag ensam, utan den "där" andra som hjälper mej bära på denna tunga väskan jag var ensam, sen var vi plötsligt två som samsades med vem som skulle bära. Hur länge, hur långt men nu är jag alltså ensam igen & tyngden är den dubbla igen. Å lite till för på fredag kommer dagen som ALDRIG skulle komma..........
ALDRIG......

Jag uppdaterar er igen....
"Aset" skulle aldrig komma ut, ALDRIG NÅGONSIN men de gör han alltså nu...... vad som hänt, vad jag varit med om tänker jag inte skriva ut tydligare än de jag redan gjort här på bloggen då säkerligen detta fanskapet också läser......jag ger honom inte den "glädjen".....

OM JAG INTE UPPDATERAR PÅ ETT BRA TAG FRAMÖVER SÅ VET NI IAF VARFÖR ANTINGEN ÄR DET KAOS ELLER SÅ HAR DET HÄNT NÅT, NÅT SOM INTE FÅR HÄNDA....

Dagen D kommer snart, och läser du detta ditt jävla as så finns det EN kvinna som du verkligen INTE ska gå på och det är mej, det vet du likaväl som jag..... Skillnaden är att denna gången skulle jag inte tvivla en sekund på att döda dig om du kommer för nära mej dvs. om jag ser dej...... Jag kommer inte akta mej för dej, MEN DU BÖR AKTA DEJ FÖR MEJ, vill föra fram att detta är INGET HOT utan ett löfte som jag ger här över min privata blogg yttrandefrihet. INGA HOT BARA LÖFTEN!

Nu ska jag planera lite inför "tillställningen" & om en liten stund försöka äta något är hungrig som attan....
För övrigt det finns faktiskt två PSALMER, ja Malin skrev just det; PSALMER som är riktigt fina som denna medmänniskan sjungt för mej dom heter;

" Du vet väl om att du är värdefull "
" Va inte rädd "

Lyssna på dom....man behöver inte vara kristen för att tycka om dem. Jag är ju INTE DET! Jag vet inte vad jag är antagligen ingenting när det kommer till det, mer än att jag tror att själ & hjärta vandrar vidare så att säga.
" Du vet väl om att du är värdefull " har blivit MIN låt.....
Värdefull......ja kanske vet jag om det en dag.... kanske.... möjligheten finns iaf & finns det möjligheter så kämpar man ju eller hur?! :)
Puss & Kram
//Ja, fortfarande Mamma men använder inte de som sista ord idag....vet inte vad jag ska välja.... UNPOLISHEDDIAMOND får de bli helt enkelt....Gabriella hälsar från spjälsängen.... vi kommer klara oss......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback