Coachen har varit här.....

Jag har förhoppningsvis tillsammans med henne lagat vagnen JAG HOPPPAS DE ska sätta det på "prov" om en liten stund då jag ska gå till lekplatsen med Lillan blir spännande och se hur det kommer gå! :S
Behöver handla också men vågar fan inte gå ner med en vagn som när som helst kanske "kraschar"....

Har haft coachen här och de kändes bra. Har dammsugat å grejat här hemma, lekt med Lillan, kokat gröna ärtor till henne som hon satt å lekte med i morse :)
I efm. är de träning med vännen Peter BRÖST, TRICAR & MAGE UNDERBAAAART! Nu jävlar Peter.... :D
Har grym träningsvärk från passet i tisdags ryggen å bicarna värker ordentligt UNDERBAAART!

Ne, nu ska jag greja lite till här hemma sen ta ut Lillan!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Krabban som nu kämpar LIVET UR SEJ för att lära sej gå :D

p.s. måste fixa Lillans inbjudningskort till den STORA 1-års dagen också....försöka hinna med de ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback