Ett jävligt bra träningspass.....

känner mej mer än nöjd med mej själv 2,5timma stenhårt! Rygg,bicar,lite mage & sen lite tunga slag mot mitchen. Sen fick jag idag veta att snubben här där jag bor som tränat/tävlat i MMA nu har bett om att få mitt nummer så vi kan träna tillsammans KÄNNS MER ÄN BRA! TJOHOOOO :D
Ska bli mer än askul, han kommer kunna lära mej massa såklart å de känns så bra då kommer jag ett steg närmare mitt mål.....att tävla i MMA.... :)
"Mark" kämpa på bra idag också, bra där "gubben" du lär dej å utvecklas fint som en liten fisk i vattnet ;)
Själv ökade jag vikterna ytterliggare idag så nu körde jag 40kg på vissa av övningarna känna bra med tanke på att jag väger 47kg! Å bara tränat 1½månad lite drygt :D Sen blev de äggröra, proteinshake & mjölk.

Ne, nu ska jag ta hand om mej själv lägga mej & läsa försöka dämpa ångesten som tickat igång igen :(
Puss & Kram på er!
//Starka Morsan & Lillan som vilken dag som helst kommer att börja gå helt utan att hålla i sej!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ns1

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback