Extrem fest & kalla dopp.......

Jo, nu är det såhär att helgen har varit ROLIG & TREVLIG :)
Ja, den har helt enkelt varit bra förutom i fredags kväll då jag blev superdålig på kvällen & räddade ändå situationen väldigt bra mycket tack vare mina underbara vänner Peter, Anso & "Marko".
Dom gav mej en smirnoff & några öl, promenerade med mej upp till en härlig sjö & medans vi vandrade uppåt glada (ja iaf jag.....) så sjöng jag i sommarvärmen 23.30 " HEJ TOMTEGUBBAR SLÅR I GLASEN.... tadadada dadada " ja vet, EXTREMT men de var väl mitt egna "drag" för att kunna hantera de som gjorde ont på insidan. I vilket fall som helst hoppade jag först i plurret va kan de ha varit för temp. ? Kanske 15grader....jag dök i som en sill iaf & STORNJÖT. Kände ju att jag levde och de kändes plötsligt lite lugnare i kroppen.
Efter mej hoppade " Mark " ja alltså alias " Marko " alltså mannen med de riktiga namnet Markus (oj, där blev det en lång förklaring ooopps) jo han hoppa i efter mej....å efter att jag käftat på en bra stund som vanligt ni som känner mej vet vad jag menar ;)

Lördagen startade med diskning dvs inte så mycket fest direkt, matning av grinigt barn & sen en hel del "måsten" efter de så var det äntligen dax för en RIKTIG FESTKVÄLL, GUD OM DU FINNS TACK FÖR DEN KVÄLLEN/NATTEN!
De behövde jag verkligen...
" Marko " kom hit vid 16.00 & jag snajsa till mej själv litegrann självklart ålade jag på mej min lack klänning som jag inte haft på mej sedan innan Lillan kom till dvs de var ca. 2 år sedan! Men den satt bättre än någonsin tjooho HOT HOT HOT :) (glimten i ögat & smilbanden uppåt)
Efter att jag var klar med lite smink & ålat tillräckligt länge så kom Peter & hans tjej Anso över dom körde och vi åkte hem till " Mark ". På bilresan knäppte vi dom första ölen MUMMA! Mitt hjärta hoppa av glädje, min hjärna snurra av glädje & min kropp skaka av upphetsning inför denna kväll! ;););)

Väl hemma hos " Marko " så satte vi igång med att spela BUZZ det var jäkligt skoj men sen blev de ännu roligare efter mycket fyllesnack & många öl, smirnoff + nåt jag inte ens vet om de borde  vara tillåtet att säga drickbart så körde vi band hero alla 4 DE VA FANIMEJ GULD! Självklart blev jag utsedd till bandets sångerska MY GOOOOOD å dom andra slet åt sej två gitarrer och trumsetet :) Sen öste vi på med allt från Evanescenes till Spice Girls ja jävlar ibland lät de okej t.ex. när jag galade som en höna till Warwick avenue och sen ska jag villit erkänna att INGEN NÅGONSIN PÅ DENNA JORDEN HAR DÖDAT EVANESCENES LÅT LIKA BRUTALT SOM JAG! Men vet ni vad? De bjussar jag mer än gärna på. (Hoppas inte "Markos" grannar eldar ner hans lägenhet bara!)
Efter detta begav sej Peter & Anso å jag + " Mark " drack vidare, snacka & umgicks ca 2 timmar till sen tog vi en taxi ner till stan ne de är inte värt att kalla detta rövhålet för stad utan vi säger den LILLA byn. Väl där mötte vi upp storebrorsan, "Markos" vän BURKO & brorsans vänner samt några fler. Vi hade skitkul & kvällen i sin helhet blev toppen och VET NI VAD?! Malin;

Kräktes inte
Blev inte FÖR full
Ramla inte
Snubbla inte
Sluddra inte
Slog inte någon

Men däremot hon;

Dansade
Spelade luftgitarr (ja jag vet!)
Snacka med massa folk
Såg en så jäkla "look a like" nisse SÅ LIK KURT COBAIN!!!
Tog hand om somliga som var för fulla & kräktes....

Helt enkelt I DID IT WELL å kan inte låta bli I DID MY WAY! ;) Ja, fulingen Malin sitter här & skriver en uppsats mer eller mindre! :)
Sen är det ju en dag efter en festdag också som vi alla känner till men den har varit oerhört bra.
Trevlig, rolig, mysig ja kalla det vad ni vill BRA BRA BRA säger jag iaf. Har varit ute med "Mark" & Lillan, badat, lekt på lekplatsen både med Gabriella men också med mej själv & " Marko " :)
Sen lagat mat, lekt med " Liten " hemma m.m.
Å nu så är det filmen " Så som i himlen " som gäller filmen som Gabriella är döpt efter för " Mark " har inte sett denna än. Å det är mer än en mänsklig katastrof ett RIKTIG I- landsproblem!
Så från oss till er;

Ha en trevlig söndagskväll snart drar veckan igång igen. Ta hand om varann & era nära & kära.
Puss & Kram
//Mamma Malin, Lillan som numera ställer sej upp hela tiden & Markus den lille killen ;)

p.s. HÄR KOMMER EN HEL DEL SKÖNA PICS! ;) ENJOY IT!!!


Ja, dom e väldigt intresserade av vad den lilla "maskinoperatören" har att säga :)

Här är vi "grannarna" :) Vem jag är de ser ni ju eller hur? ;)

KRAMISAR! ;)

Hahahaa sista bilden från festandet! Lagom att sätta punkt här ;)

Sen lite bilder från bakisdagen ;)


Hahaha bad gällde! (Hade kul när du tog denna bilden "Marko" eller hur?!) ;)

Markus :D

Lillan sov medans vi badade :)

Jag ÄLSKAR att gunga mysigt ju! :)

STRIKE A POSE ;)

Lillan & jag på lekplatsen :) SOMMAR, SOMMAR & SOL :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback