Fel av mej 4dagars firande av....

Lillan....som fyller 1år på tisdag! Idag har de varit de första av fyra. Imorgon blir de firande på "späd" & sen på tisdag så fyller hon ju år så då blir de också myspys å gottegotta & sen på fredag är det "STORA" kalaset :)
Kalaset idag blev iaf bara bra & jag blev helt rörd av att se henne stå vid bordskanten & smaska på en jordgubbe.... ETT ÅR! Vart tog de året vägen? Här kommer först en bild från gårdagen när jag på efm bakade massa muffins...sen bilder från idag dvs från de lilla kalaset :)
Tack mamma, Nalle & brorsan för presenten till Lillan = "Lära gå vagn" så gulligt :D
Pics, enjoy;


Osminkad & trött men de är SJÄLVKLART att Lillan ska ha hembakat när hennes födelsedag ska firas!

Lite bordsdekoration....sen blev de MASSA ballonger m.m. SÅKLART :D

Jag & Gabriella idag :)

Lillans första födelsedagspresent :)

Min sötnos HURRA! :)

Första kalas tårtan :D MASSSSA jordgubbar såklart.....

Första 1-års tårtan..... GRATTIS GRATTIS GRATTIS MIN SKATT!

Hahaha....köra lite bil :D

Gabriella med morbror & mormor....

(P.S. detta skrevs igår men de gick inte att ladda upp då så läs idag = igår)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lillan som ALLDELES snart är ETT ÅR!

(Mer bilder å uppdateringar kommer IMORGON från Lillans ett års kalas på "späd" som var IDAG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback