Fy fan......

Nu är det pest! Mår så jäkla uselt....men jag klarar detta.... för det måste jag göra.... men nu värker de i hela kroppen på ett äckligt sätt...ett skrämmande sätt.... å jag kommer väl knappast kunna somna förräns jag ska upp igen, e helt slut! Helvetet närmar sej 2 veckor kvar nu endast sen e de "dags" så jävla ångestfyllt å smärtsamt så de inte i ord kan beskrivas alls! Kryper ner i soffan i fosterställning å försöker trots allt samla kraft... å hur trött, sliten jag än är nu VET jag att jag kommer ge Gabriella en bra dag imorgon och komma iväg på mina två möten & diska å greja..... Å de betyder att jag e mer än stark.... så enkelt är de bara.....

Hoppas ni andra sover gott & njuter av erat " lugn ".....
puss
// Mamma Malin med brutna vingar......som Lillan kommer hela 4-5.....när hon vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback