Gabriellas 1års dag går mot sitt slut......

Ja, herregud för ett år sedan låg jag nu på BB-avdelningen med en helt bedårande liten flicka. Och nu har min skatt blivit 1 ÅR! Känns underligt men underbart....
Igår var det avslutningskalas för mej & framförallt Gabriella på "späd" de va jättemysigt men tårarna forsade när vi skulle lämna VÅRT ställe.... :(
Men det var ett kapitel som nu förblir ett kärt minne föralltid & nu går vi vidare....

Idag har vi firat Lillans födelsedag med att gå till djurparken Mathias & jag å LILLAN såklart....har sjungt för henne många gånger också. Sen lekt, busat & hon har ätit gott. Efter de var de ju min träningsdag så sprang iväg & träna hårt 2,5timma också UNDERBART.....och sen har de varit gröt å mjölk för Lillan....
Hon har varit som en SOL hela dagen.... så nöjd & glad min älskling. GRATTIS!!!
De gick inte som planerat alls när du låg i min mage & kom till MEN tro mig min älskling jag ÅNGRAR INGENTING, hur skulle jag kunna göra det?!
Jag har världens vackraste lilla tös, världens härligaste unge! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!!!

Jag hinner inte med i uppdaterandet av bilder men här kommer bilder från kalaset på "späd" som var IGÅR, enjoy;


Jag & Gabriella på väg till "späd" för SISTA gången....tidigt på morgonen...

Gabriella morgonpigg som ALLTID typ haha :)

Jag & min älskling....morgonglada :)

Så vacker.....klädd för BAL haha :) Mitt hjärta....

SÖTNOS.....

Gabriella kör runt sin kompis Isak i "lära gå vagnen"..... :)

Min skatt, min älskling.....

Leker med makaroner :)

Finner inga ord....e så stolt över dej....min älskade älskling....

Paket,kort,tårta & glass :)

Glass & tårta samtidigt <3<3<3

Så njuter ett födelsedagsbarn på allra bästa sätt & vis! :)

Uppdaterar med dagens bilder senare ikväll/natt eller imorgon.
Puss & Kram
//Mamma Malin med rejäl träningsvärk & Krabban smajlar & hurrar för sej själv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är verkligen ljuvlig:)

Kram

2010-07-05 @ 06:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback