Oj oj oj....

Lillan utvecklas i ett tempo som inte är av denna världen ju! Nu går hon längs med soffan å stod i flera sekunder HELT SJÄLV idag utan att hålla i sig alls! Det går sååå fort nu! Gud, min älskade dotter jag är så stolt över dej så orden inte ens i närheten av räcker till. Hon pekar å säger titta å sen drar hon mej i byxbenet å säger " VA? " hahahaa..... hon e helt sagolikt underbar. Mitt ljus i allt mörkret. Det ljuset som får mej att orka vidare.

Förutom att Lillan utvecklas extremt snabbt så var jag igår iväg & tränade å med mej drog jag " Marko " vi körde ett stenhårt bröst, tricar & mage pass å ÄNTLIGEN fick jag slåss lite också VAR MER ÄN UNDERBART! Jag älskar de, jag älskar att träna det får mej att må så mycket bättre än annars. Där nere på gymet känner jag mej stark & trygg. Förutom detta så har jag handlat idag & gjort sådana vanliga "hemmasysslor" men också träffat älskade vännen Sara och hennes dotter. Hon har på sin blogg lagt ut ett litet inlägg "om" mig....där hon skänker låten " My immortal" till mig. Tack älskade vännen.......

Nu mår jag sådär jävla hemskt uselt igen... tiden tickar neråt.... helvete va ångest de ger, måendet går inte att beskriva på nåt sätt just nu. Om 9dygn & 13minuter kommer han ut föralltid de jävla aset.....
FY FAN I HELVETE......

Avslutar där för idag.....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla krabban som nu blivit så stor så hon t.o.m. ställer sej själv upp å kan stå några sekunder åt gången! :D

p.s. Imorgon träning rygg, bicar & mage UNDERBART ska de bli!


Charmigare än såhär blir de inte..... min söta älskade lilla älskling....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback