Tränat 2,5timma SÅ HÄRLIGT!!!

Det var mer än underbart bröst, tricar & mage....slogs lite på slutet också men bara litegrann, stretcha ut ganska mycket JAG E GANSKA VIG faktiskt hahaha :)
Ökade lite på vissa vikter igen känns sååå bra. Å jag hoppas att MMA snubben som hade frågat om mitt nummer snart hör av sig så jag & han kan börja träna ordentligt vore ju sjukt kul! :D

Markus var med idag också & jag pusha honom när de gällde tricarna jävlar va dom svullna hahaha :)

Lillan sover nu & NU efter proteinshaken är de dax för FILM....tjoohoo :D

Glad midsommar på er alla!
Puss & Kram
//STARKA Mamma Malin & Lilla krabbisen...som går omkring här längs alla möblerna....

p.s. Såg "aset" igår fy fan säger jag bara..... risken är att jag kommer bli livsfarlig.... d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback