Varit iväg med Markus vid kusten.....

Det var MER än underbart. Precis vad jag behövde för att nu orka mej igenom denna helvetiska pärs som detta är att "aset" kommit ut. Fy fan...kommer bli en tung tid nu framöver men de MÅSTE GÅ!

Tänkte bjussa på bilder från helgen vid kusten, enjoy!;


Jag med en go kall öl :)

Snyggo ;)

Lite vin i kroppen & full koncentration när de gäller att stämma gitarren :)

Han e snygg, go, mysig, omtänksam och SÅÅÅ älskvärd GOING där!

Kramizar ;)

Vacker härlig bild tycker jag :)

I LOVE THE SUMMER SUN! ;)

En sommarglad brud :)

Jag älskar solen, havet, värmen.....

Thats my man..... ;)

Here comes the summer sun.... ;)

Lilla jag i solnedgången...mer än underbart! :D  ;)

Uscha, nu e ångesten total får uppdatera med mer längre fram.
Om ni visste hur brun jag e NU! jäklar..... :)
Puss & Kram
//Mamma Malin is back från att ha varit strandbruden Malin :)
Krabban hälsar; SNARRT är det min 1-års dag... :D

Kommentarer
Postat av: Mark :)

Fint väder, underbart sällskap och mycket god mat och dryck! Helmysigt. mycket bättre blir det nog inte?

Puss på dig!

2010-06-22 @ 02:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback