Förlåt mina kära läsare.....

för att jag inte uppdaterat på så många dagar. Det beror på att Gabriellas pappa varit nere några dagar här hos oss de va ju nästan 4månader sedan så det var väl verkligen på tiden. Jag har egentligen inte så mycket att säga om dom dagarna i ord då det var väldigt märkligt för de mesta.... upp å ner..... åt vänster & höger... Kändes konstigt... men viktigt för Gabriella att ha kontakt med sin pappa.
Men här kommer dessa dagar i bilder, enjoy;


Frukostgröt för Lillan...

Lillan äter lunch senare på dagen :)

Jag & Lillan vid 12.00tiden :)

Min älskade sötnos i vagnen på en härlig, solig promenad :)

Gabriellas pappa kör vagnen en liten stund :) Ja min dotter e V.I.P.!

Min lilla ängel smajlar i vagnen sin :D

Jag mitt på dagen i staden :)

Alla bebisar förtjänar en skön massage med god babylotion innan pyjamasen ska på, på kvällen.

Lilla sötnosen på förmiddagen :)

Lillan i pyjamas....lägg märke till dom två tänder i underkäken såå sött!

Jag tidigt i morse....trött..... :S

Glad efter sin lunch idag :)
Sen var de R.O.S. möte.....å efter de lek å bus....Matti var här en liten stund & sen kom Peter & Anso förbi en snabbis på kvällen. En bra dag men jag e så jävla slutkörd.... :(
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla krabban som numera vinkar när man säger hej & gör massa roliga klickljud! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback