Grattis Gabriella 9månader idag!

Ja, idag har min älskling fyllt 9månader! HURRA HURRA HURRA! :D
Vi var uppe med tuppen som vanligt & har varit iväg på "späd" sen tog jag en promenad med henne i vagnen I REGNET var ute å gick 1½timma va tvungen att bara "koppla bort allt" litegrann. Kallt men skönt.
Blev lite klarare i huvet efteråt vilket behövdes. Sen rusa jag upp med väskorna å henne bytte en inte allt för mysig blöja å smörjde in henne ordentligt igen....gav henne en alvedonsupp. Stackarn har fortfarande ont men de börjar iaf bli bättre. Sen har jag grejat här hemma, lekt med Lillan & sen lagat mat. Nu e jag trött!

Här kommer fyra bilder på min älskling 3av bilderna e tagna idag ni ser nog vilka :) Grattis igen sötnos :D


Bild tagen för cirka 2-3veckor sedan när min rygg gjorde så ont att jag inte ens kunde bära henne....då får man hitta en lösning! Hahaha....å de funka ganska bra iaf vissa stunder....rullade med mej henne dit jag skulle :)

Lillan biter i sin leksak :) Mitt lilla "monster" :D

Ja, hon ser lite galen ut på bilden men de va hon här också hon gjorde stolt sina MONSTERLJUD låter som att hon morrar! haha...därav ansiktsuttrycket! hahahhaa helt VILD! :)

GRATTIS MIN SÖTA,ÄLSKADE DOTTER 9MÅNADER MAMMA ÄLSKAR DIG!

Här kommer några bilder till tagna med mobilen:


Lillan i torsdags på "späd" :) " Vårbodyn" fick sin premiär :)

Lillan idag på "späd" :)

Sötnosen :)

:)

Fin i klänning :D
 
Lillan sover i vagnen på promenaden idag på eftermiddagen... :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Söta Bella....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud va söt hon är.Jag kommer snart ner till dig o lillan. Längtar efter er Kram mormor/mamma

2010-03-31 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback