Idag har de varit....

en skön promenad ute i solen med Lillan i vagnen & Matti som sällskap väldigt skönt att ut & njuta av de fina vädret de gäller att när de är som mest "motigt" se de "lilla" i livet som gör en glad & får en att koppla av om så bara för några minuter.... Inhandlades tre par söta strumpor till Lillan, ett par vita strumpbyxor & en jättefin klänning/tunnika & en stor pyjamas med fötter! Tjoohoo vet inte varför de ska vara så svårt att hitta pyjamasar över storlek 68 med fötter köpte en till Lillan i storlek 80 nu så kan hon ha den ett tag :)
Tunikan köpte jag i storlek 92 då den var ganska liten i storleken och nu kan hon ha den som klänning ett ganska bra tag och sen som halvlång blus & sen som topp :)
Efter de handlades de litegrann & sen lekte jag en del med " Lilla Liten " dammsög lite igen, diska & gav henne sin kvällsgröt. Sen gjorde jag & Matti hamburgare och tugga i oss i en väldig fart & sen blev de finalen av melodifestivalen som kikades in noga av iaf mej.... Jag tyckte personligen att Erik Saade eller Salem Al Fakir skulle vunnit men Anna Bergendahl var väl helt okej så de får väl duga. Hennes låt är super både musiken & texten men hennes röst...nja...inget som faller mej i smaken.

Nu känner jag mej SUPERTRÖTT & de får bli till att läsa en väldigt kort stund sedan måste jag sova för att orka med dagen imorgon. Peter kommer förbi en stund ska bli nice :)
Sen "späd" på måndag.... :D

Här kommer en bild på klänningen/blusen/toppen jag köpte till Lillan & en bild på den söta pyjamasen MED FÖTTER :D Å även en rolig/söt bild på Lillan med sina solglasögon som också inhandlades idag glömde dock att ta bort klisterlappen innan kortet togs osis men men sånt som händer.... enjoy;


Min sötnos! :D

Så fin.....men den är mycket ljusare och finare IRL :)

Söta Lilla pyjamasen :) Bamse = Me like :) För att inte tala om " Tumme Liten " JAG ÄLSKAR " Tumme liten " :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & Snarkkrabban :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback