Idag........

Ska jag & Lillan gå ut om en timma å möta upp vännen Cecilia & hennes lilla söta dotter. Vi ska ta en promenad & vi hoppades på sol men de ser väldigt tveksamt ut :( Typiskt... jaja...men en promenad blir de iad & en del snack såklart. Efter de ska jag handla litegrann (får ju handla i massa omgångar nu då jag inte kan bära för ryggen) Å sen blir de till att diska & dammsuga. Hoppas Lillan kan hålla sej nöjd idag å framförallt ikväll....hon skrek helt hysteriskt igår blev så ledsen å frustrerad visste inte vart jag skulle ta vägen...men vi tog oss igenom det trots allt. Jaja, så är det med allt just nu..... ensamt...ska bli skönt att träffa cecilia en stund.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla "salvisen"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback