Kort inlägg.....

Ja, nu har Lillan "sjömansklänningen" på sej & strumpbyxorna sitter som dom ska nu ska jag bara kasta på mej jeansen och en tröja, ge Lilltösen lite välling & sen "packa" ner henne i overallen och rusa till BVC :)

Senare idag ska jag dammsuga lite.....

Imorgon vid lunchtid får JAG besök de är inte varje dag de inte, då kommer det ner en kille som jag haft telefonkontakt med i nästan 5års tid fast vi har aldrig träffats delvis för att han jobbar EXTREMT mycket men också för att de aldrig varit läge. Men nu kommer han iaf biljetterna är bokade & det ska bli kul :)
Ska laga nån god mat kan inte riktigt bestämma mej om jag ska göra nån go gryta eller nån go pastarätt med kyckling..mm...vi får se helt enkelt :) Sen kanske lite kladdkaka de sitter aldrig fel :D

Ne, nu måste jag bli klar här så vi kommer iväg i tid :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella som idag ska genomgå viktkontroll, boel-test m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback