Lillan vilar lite i spjälsängen....

Ja, nu har familjeterapeuten varit här ca 2 timmar å jag har hunnit duscha & vi har pratat en del. Beställt tid hos sjukgymnasten för min rygg å ringt lite andra samtal. Degig dag helt klart. Lillan har svårt med att komma igång med maten ordentligt igen....suck.... så de är lite strul här hemma men men de ger väl sej. Snacka om att de sista veckorna varit på tok för mycket, snälla älskade barn börja nu äta som vanligt igen! :S

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lillkrabban....

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman!

Jag saknar er oxå, massor. Synd att vi ska bo så långt ifrån varandra :(.

Nu har jag börjar inse att jag faktiskt ska få en liten bebis :). Har börjar få lite smått panik över allt som ska fixas innan. Men, men, vi hinner...

Puss puss på er tjejer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback