Så var ännu en dag över å kommer aldrig åter.....

Oj, va deprimerande de lät...hahaha. Dagen har varit hyfsad förmiddagen var riktigt mysig jag & Lillan gick ner mot staden vid tio-tiden & där mötte vi först upp Linnea å hennes lilla son som sov sött hon hade en påse kläder till Gabriella TUSEN TACK!!! Vi hann bara prata några minuter å bestämma att vi får ses en annan dag för jag skulle vidare å träffa Cecilia & hennes söta dotter Alva halv elva. Vi möttes upp tog en promenad på stan, snacka och sen satte vi oss på Orion & fikade. Barnen åt & blöjor byttes, vi snacka & fika de va allmänt trevligt :)
Skriver inte ut precis varför men TUSEN TACK CECILIA Å HÄLSA DIN MORMOR TACK TACK TACK!

Sen tog vi en liten promenad till & gick bort mot affären för att jag skulle handla. Vi handlade i lugn & ro å sen begav sej Cecilia mot bussen å jag gick hem med Lillan sovandes i vagnen två blöjpaket att bära på, påsar, väskor, å vagn att släpa på....va tungt uppför backen hahaa men de gick :)
Väl hemma kokades det flaskor, disken blev diskad å dammsugaren fick visa vad den går för....
Helt enkelt de städades en del. Sen lagade jag mat & lekte med Lillan och strax efter åtta somna hon. Nu e jag helt slut efter dagen. Imorgon är de "späd" men en kort dag tyvärr då många är sjuka. Vi ska inte vara där förräns strax innan tolv...... Men men bättre än inget iaf!

Lillans rumpa blir bättre å bättre tack å lov de är fortfarande en hel del joks med salvor, rengöringsgrejer, bomull å olja istället för våtservetter m.m. men de viktigaste är att hon lider inte av de lika mycket nu.
Mer jobb än vanligt dvs extremt mycket jobb nu men de spelar ingen roll bara tösen mår så bra som hon kan.
Va iväg på BVC igår & hon väger nu lite drygt 8kg & är 69,5cm lång! :) Hon utvecklas fint å sköterskan var mycket nöjd med henne :)
Dom senaste dagarna har hon kommit upp i "kryp position" jättemycket & jättebra hon tränar som sjutton på de och när som helst så kommer hon sticka iväg de vet jag....hahaa.....så nu är de mer än på G! Å vill hon nånstans snabbt nu så går de SNAAAAABBBBT hon rullar å pöter på med armar å ben å vips så är hon i ett annat rum i lgh hahaa.....

Här kommer två bilder från ikväll......enjoy!


Lillan har fått för sej att käka upp dvdkontrollen!

Så söt innan hon skulle sova.....gud va jag älskar dej min lilla sockertopp!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Världens goaste lilla "skitunge"......



Kommentarer
Postat av: smygmys

gud så läcker mamma du är..:)

2010-04-01 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback